Translate

8 Eylül 2012 Cumartesi

avon perceive

Avon perceıve...
Avondan daha önce defalarca parfüm deodorant vs almışlığım var. Bazı ürünlerinden memnun kalmasamda çoğunlukla sık alışveriş yaparım. Eeee iş yerinizde avon temsilcisi varsa bide boş vakitte göz gezdiriyosanız alışveriş kaçınılmaz sondur :D
Gelelim perceive'e . Parfüm ve deodorant olarak oldukça severek kullandığım bu kokuyu fiyatı uygun diye plastik şişedeki halindende sipariş verdim. Vermez olaydım. O nasıl baygın bi koku, o nasıl bitmek tükenmek bilmeyen yağlı bi his. O gün banyo yapmış bile olsanız bu kokuyu sürünce üzerinizde bi ağırlık oluyor. Sebebini hala anlayamadım. İşin kötüsü ben kampanyalı fiyatı görünce bundan 3 tane sipariş etmiştim. Bitirdim mi? Mümkün değil. Birini bile zor yarıladım. Diğer ikisini tanıdıklara hediye :D Asla bir daha almayacağaım ürünler listesine adını altın harflerle yazdırdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder