Translate

16 Eylül 2014 Salı

sebamed sivilce örtücü

Benim yüzümde dönem dönem özellikle adetimin yaklaşma sürecinde bir iki tane sivilce çıkar. Sivilceli yüzle dolaşmak istemediğimden fondoten gibi ürünlerle onun üstünü kapatmayı tercih ediyorum.
 Sebamedin kremini alma sebebimde yine o sivilcelere iyi geldiğini ve kurumasını sağladığını duymuştum.
Sebamed sivilce örtücü kremle ilgili çok üzgünümki iyi bir şey söyleyemeyeceğim. 
Tamamen bir hayal kırıklığı. Sivilceyi kurutmak bir tarafa üstünü örtüp hava almasını engellediği için iyileşme sürecindede olumsuz bir etkisi oldu.
Bir diğer kötü özelliği ise fiyatı gramajına göre oldukça az. 
Yani sadece sivilcelerimi kapatayım günümü kurtarayım diye kullanmayı deneseniz bile bir kaç kullanımda bitecek kadar küçük. Fiyatı indirimsiz 16.5 liraydı sanırım.




Bir diğer olumsuz yönü de her ten rengine uygulanamayacak kadar koyu bir rengi olması. Yazın hadi bronlaştık falan bi derece sürülür ama kışın özellikle beyaz tenliler sivilce üstüne sürdüğünde yününde leke varmış gibi görünür. Tüm yüze uygulanırsa da bronzer etkisi yaratır ama bunun için de gramajı yetersiz. 


Aslında bu ürünü kullanıp memnun kalan çok insan olmasına rağmen yine benim şahsi görüşüme göre tamamen vasat bir ürün. Üstelik sivilceyi kurutma umuduyla aldığım içinde tam bir hayal kırıklığı yaşattı bana :(


Aranızda bu tarz ürünler kullanan var mı? Yorumlarınızı bekliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder