Translate

10 Ocak 2012 Salı

flormar çatlayan oje

Bu yaz flormardan kırmızı çatlayan oje aldım. Malesef kırmızı oje hiç bir renkle uyumlu olmadığı için aylardır dolabımda duruyordu.Çok tutumlu sayılmasam da o evde varken ve kullanmazken başka bir çatlayan oje de almak istemedim. Napsam diye düşünürken aklıma geldi. Bu kadar iyi bir sonuç çıkacağını tahmin etmediğim için yapım aşamasını çekmedim ama sonuçtan gayet memnunum. Kırmızı çatlayan ojemin içine kullanmadığım siyah farımdan kürdanla kazıdığım parçasını ekledim.İyice ojeyle farın karışmasını sağladım. Sonuçta siyah çatlayan ojem oldu. Siyah oje bütün renklerle ve kıyafetlerle uyum sağladığı için rahatlıkla kullanıyorum.
Gelelim postumuzaZeminde rapsodi 47 numaralı oje uyguladım kuruduktan sonra üzerine kendi imal ettiğim :) siyah çatlayan ojemi sürdüm. Bence tasarım gayet başarılı oldu :)

Resim yazısı ekle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder