Translate

27 Ekim 2012 Cumartesi

indomie noodles hazır makarna


İndomie makarna hem yapımı kolay hem de çok lezzetli. Ben köri soslu olanı tercih ettim. Paketin içinden çıkan makarnayı kaynayan suya atıp 3dk daha kaynatıyoruz. Eklememiz gereken her şey zaten paketin içinde olduğu için oldukça pratik. Tadı da çok güzel. Hala denememiş olanlar varsa mutlaka denemeli. Ben her şeyin tadına pişirmeden önce çiğken de bakan biriyim. Makarnanın tadına da pişirmeden önce baktım:) Tadı form bisküvisiyle aynı ama onun daha yağlısı gibi. Pişirirken içine ayrıca yağ eklemememizin sebebi bu olmalı. Piştikten sonraki halini sizin için resimledim. Görünüşü çubuk makarnanın kıvrımlısı gibi. Normalde restoranlarda gidip yediğimiz noodlelarla bir tutulamaz ama evde yapabileceğimizin en iyilerinden bence.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder