Translate

28 Ekim 2012 Pazar

giovanni 2chic brezilya keratini&argan yağı

Muhhh teeeee şemmmmmmm!!!
Son zamanlarda bir çok şampuan denememe rağmen saç yapım oldukça yıprandığı için ünlü markaların bile herhangi olumlu bir etkisini göremiyordum. Ta ki bu şampuanı keşfedene kadar. Bir kere en önemli özelliği %100 bitkisel olması. İçinde boyar madde, yapay koku vs saça zarar verebilecek herhangi birşey yok. Argan yağının faydalarını bu aralar sıkça duyuyoruz. Bu şampuanın içinde argan yağı da olduğu için saçı temizlerken aynı zamanda bakım yapıyor. Kokusu hindistan cevizi gibi. Saçı yumuşatmasına rağmen ağırlaştırmaması başka bir artısı. Ben çok sevdim. Fiyatı kalitesine göre oldukça düşük 20lira. Başka yerde satılıyor mu bilmiyorum ama ben Gratis'ten aldım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder