Translate

5 Nisan 2013 Cuma

gliss sıvı saç kremi

 Saçlarım ince telli olduğu için saç kremi kullanmazsam dolaşıyor ve kopuyor.
Koparak dökülme sorununu en aza indirmek için bu güne kadar birçok ürün denedim. Gliss de bunlardan biri. Durulanmayan bir özelliğe sahip olduğu için gün içinde kuruluk hissettiğim anda birkaç damla elime sıkıp bütün saçıma yediriyorum. Böylece kabaran ve elektriklenen saçlardan kurtuluyorum. Ayrıca banyo sonrası da bolca sıkıp saçlarımın kolay taranmasını ve taranırken kopmamasını sağlıyor.

Gliss in artıları
*Banyodan çıktıktan sonra ıslak yada nemli saça uygulandığında kolayca taranmayı sağlıyor
*Kokusu oldukça güzel ve 2güne kadar kalıyor
*Gün içinde kurumuş sertleşmiş dolaşmış saçlara sıktığınızda yine saçların kolay taranmasını ve kopmasını engelliyor
*İçeriğindeki sıvılaştırılmış ipek sayesinde parlaklık
*Durulamaya gerek yok
eksileri;
*Benim gibi saçları yağlı yada yağlanmaya müsait kişilerde uygulandıktan 1gün sonra farkedilir bir ağırlaşma oluyor.
şahsi görüşüm bu ürünü kuru saçlı kişiler kullanırsa daha iyi bir sonuç alınır.
Aynı serinin şampuan ve saç kremi de var. Bir ürünü serisiyle beraber kullandığımızda etkisinin arttığını düşünenlerdenim. Fakat bu ürünü tek başına kullanıyorum. Buna rağmen performansı oldukça güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder