Translate

19 Nisan 2013 Cuma

TEREMYAĞ'LA EV YAPIMI PUDİNG

Bizim mutfağın vazgeçilmezleri arasında Teremyağ geliyor. Bu sabah Teremyağ'dan çok şirin bir hediye paketi geldi bana.  Bende hem onları göstermek hem de sizinle kolayca evde hazırlayabileceğiniz bir puding tarifi paylaşmak istedim.

Önce hediyelerimi göstermek istiyorum. 
*Bir kase Teremyağ,
*Teremyağ'la yapabileceğim bir sürü yemek tarifi dolu bir kitap, 
*kendi tariflerimi yazabileceğim çok şirin defterler, üzerinde *Teremyağ baskılı bir mutfak önlüğü, 
Öyle mutlu oldum ki bu paketi alınca hemen mutfağa koştum :)

 Şimdi sıra ev yapımı kolay pudingde. 
Şunu söylemeliyim her evde bulunan malzemelerle hazırlayabileceğiniz bu puding hazırları aratmıyor. 

Malzemelerimiz:
*1litre süt
*1 su bardağı toz şeker
*2 yemek kaşığı nişasta ( tercihen mısır nişastası olabilir)
*1paket vanilya
*4 yemek kaşığı kakao
*1yemek kaşığı TEREMYAĞ


Yapılışı:
Teremyağımız hariç bütün malzemelerimizi çırpma teliyle bir güzel çırpıyoruz. 
  Elde ettiğimiz bu karşımı tencereye alı orta ateşte sürekli karıştırıyoruz. Burda önemli olan nokta dibini tutturmamak.
Karışımımız kaynayınca tenceremizi ateşten alıp içine TEREMYAĞ'ı ilave ediyoruz. Yine çırpma teliyle birkaç dakika çırpıyoruz. 


 Teremyağ'lı ev yapımı pudingimiz hazır. Kasemize alıp soğumasını bekliyoruz.
 Soğuduktan sonra ben böyle süsledim. Afiyet olsun...

*teşekkürler TEREMYAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder