Translate

9 Ağustos 2014 Cumartesi

city color far paleti- ucuz far


Gratiste görüp uygun fiyatı sebebiyle aldığım 3 farı sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Bu farlar gramaj açısından küçük olduğu için fazla far kullanmayıp çeşitli renkler elimde olsun diyenler için uygun bir far seti.
Fiyatları da dönem dönem gratis lerde 1alana 1bedava kampanyaları sayesinde çok daha ucuza geliyor. 
Ben bu farları kampanya bittikten sonra aldığım için tanesine 2.75 ödedim. 
 Benim seçtiklerim turquoise, golden brown, smokey brorwn renkleri.
Ambalajını beğendim. Kapağında küçük bir ayna bulunuyor. Kapağı oldukça sağlam ve kolay kırılmayacak şekilde dizayn edilmiş.
Burada kapağını kapattıktan sonraki resimleri koydum. Gördüğünüz gibi üzerinde numarası yazmıyor bunun yerine daha şık bir şekilde makyajlı göz resmi basmışlar. Ben bu yönünüde sevdim. Çoğu far kapağı siyah ambalajı yüzünden içindekini göremeyip rengini anlamamız için kapağı açmamaızı gerektiriyor. Oysa bu farlar kapağı kapalı olsa bile hangi rengi seçipmakyaj yaparken bize zaman kazandıracak.

Farların iç ambalajında koruma bandı bulunuyor. Bu bant sayesinde daha önce açılmamış olduğundan emin oluyoruz. Bu da başka bir artı yönü bence. 
 Farları tek tek inceleyelim.

CİTY COLOR TURQUOİSE 
Renkler orta derecede pigmentli. Yoğun bir renk istiyorsak üzerinden geçmemiz gerekli. Ama hafif makyaj sevenler için kullanım kolaylığı sağlayacaktır. 

 
 

Hafif sedefli bir yapısı var. Renklerin tende duruşu ise şöyle:
  
 


CİTY COLOR SMOKEY BROWN
 Smokey Brown far paletiyle oldukça buğulu kahve tonlu bir gözmakyajı elde edebiliriz.
Doğal kahve tonları arayanlar için alternatif olabileceğini düşünüyorum. 





  
 
 İçeriğini merak edenler için:

CİTY COLOR GOLDEN BROWN

Bu far paletiyle ilgili ilk söylemek istediğim sağ alt köşedeki rengi bence the balm nude paletindeki sexi rengiyle birebir aynı. 
 

Burada renkler daha net görülüyor.


Tende duruşu ise şöyle:

İçeriğini merak edenler için:



Beğendiğim yönleri:
*Ambalajı
*Uygun fiyatı
*Kapağında ayna olması
*Pigmentasyonu
Beğenmediğim yönleri:
Bu far paletiyle ilgili belirtmek istediğim olumsuz nokta içinde paraben bulunması ve çin malı olması. Bildiğiniz gibi çin malı ürünlere olan itibarın azalması yüzünden çinde üretilen ürünlere artık made in china yerine P.R.C yazılıyor. 
Peki P.R.C nedir? People's Republic of China yani çin halk cumhuriyeti. Çin malı değil diye sepetine atıp P.R.C yi benim gibi portekiz sananlar eminim çoktur. Çİn malı olmamasına çok dikkat ederim kullandığım ürünlerin çünkü genelde çin malı olan her şey ya kalitesiz yada sağlıksız oluyor. Bu ürünü bilmeden almış olsamda şimdilik ambalaj açısından bir sorun yaşamadım.
Benim color city far paletiyle ilgili düşüncelerim bu kadar. Yorumlarınızı bekliyorum...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder