Translate

2 Kasım 2012 Cuma

tırnak kırılmasına çözüm maske



Kırılan tırnağa çözüm...
Son zamanlarda sık oje sürmekten kaynaklı olduğunu sandığım bir sorunum var. Oje sürmeyi çok seviyorum ama her güzel şeyin olduğu gibi bunun da bir bedeli var. Oje sürünce ister istemez tırnaklar hava alamıyor, güçsüz kalıyor bir de üstüne asetonla temizleyince yıpranması kaçınılmaz. Tırnaklarım kat kat ayrılıp kırılıyor. Bir günde 3 tırnağım birden kırılınca buna bi çözüm aramaya karar verdim. Önce işe tırnaklarımı kesmekten başladım. Daha sonra nasıl güçlendirebileceğimi doktor bir arkadaşıma danıştım. Çözümü doğada buldum :D
Malzemeler: *bal
                       *süt
                       *yumurta sarısı
(bunların her biri eşit ölçüde olmalı, ben her birinden 3er çay kaşığı kullandım)
Malzemelerimizi bir kabın içinde karıştırdıktan sonra tırnaklarımıza bol miktarda sürüp ellerimizde daha uzun süre kalması için poşet geçiriyoruz. Yaklaşık 2 saat beklemek yeterli oluyor.
Balın parlaklığı, sütün ve yumurta sarısının kalsiyumu sayesinde tırnaklarımız güçleniyor.
Not: Bu maske ne kadar güçlü olsa da bir defa uygulamakla mucize beklemeyin. Haftada en az 3 defa yaptıktan sonra kesin sonucu göreceğinize inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder