Translate

12 Kasım 2012 Pazartesi

oriflame power shine saten ruj


son zamanlarda yeni çıkan ürünlerden en merak ettiğim ürün oriflame power shine ruj. rujun içinde ayrıca bir bölüm bulunuyor. bu bölümün içeriği hakkında pek bir bilgim yok ama parlatıcı gibi yumuşak bir sıvıdan oluştuğunu düşünüyorum. Çevremde hiç oriflame temsilcisi yok bu yüzden bu akşam oriflamenin müşteri hizmetlerini aradım. hazır ürün 10.90 a inmişken bir tane alır denerim diye düşündüm. bant kaydında çevremdeki en yakın müşteri temsilcisine yönlendirileceğim gibi bir msj vardı. Yaklaşık 6buçuk dakika müzik dinletilerek bekletildim. vee nihayet bir müşteri hizmetleri yetkilisine bağlandım. Oriflame ürünlerinden almak istiyorum diyebildim sadece ama temsilci beni doğru düzgün dinlemeden buradan sipariş edemiyorsunuz diye kestirip attı. Ben zaten tlf da sipariş vermek istemiyordumki yakın bir temsilciye yönlendirileceğimi sanıyordum. ama kız bana internet üzerinden form doldurun dedi. form doldurma olayını bende biliyorum ama o sırada internete girme imkanım yoktu bulunduğum yerde. deneyemediğim bir ürün hakkında çok fazla bir şeye yazamayacağım ama şunu söylemeliyim oriflame gibi köklü bir firmaya bu şekilde müşteriyi başından savan temsilciler yakışmıyor. ben en azından numaramın alınıp bana geri dönülmesini beklerdim :( sonuç olarak tlf u kapatmak zorunda kaldım. oysa çok merak ediyordum o ruju ve denemeyi çok isterdim :( hadi beni boşverin o şekilde yıldırılarak, hevesi kaçırılarak tlf u kapatmak zorunda kalan kaç kişi daha vardır acaba...neyse en azından bir kaç resim koyayım ruja ait

Alma imkanım olsa ultra pink alırdım  ah ahhh:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder