Translate

2 Kasım 2012 Cuma

sebamed el ve tırnak balsamı





Tırnak kırılmasına çözüm...

Tırnaklarımı güçlendirmek için ev yapımı maskemin tam olarak yeterli olamayacağını düşündüğüm için bu konuda birde özel krem kullanmaya karar verdim. Sebamed bakım konusunda kanıtlanmış sonuçlar elde eden bir marka. Bu balsam sayesinde ellerim daha ilk kullanımdan itibaren yumuşacık oldu. Tırnaklarımdaki etkiyi ise düzenli olarak kullandıktan sonra farkettim. Yalnız ben gramajdan dolayı bu ürünle ilgili küçük bir sorun yaşadım. Kremi  gün içinde sık sık sürersem etkisini daha hızlı göstereceği için çantaya atmaya karar verdim. Ama gramaj büyük çantam küçük olunca bu kremi çantaya koyduktan sonra diğer eşyalara yer kalmadı. Ne kremden vazgeçerim nede çantamı değiştiririm :D Çareyi watsons'tan aldığım seyahat setinde buldum. Bu küçük kaba balsamdan doldurup hem yanımdan ayrırmadım hem de yer kaplamadı. Siz de tırnak katının ayrılması, tırnak kırılması gibi sorunlar yaşıyorsanız bu konuda sebamedi tavsiye ederim. Yalnız bu kremi kullandığınız süre boyunca tırnağı asetonla temzilemezseniz ve bir süre için kimyasallarla (deterjan gibi) temas etmesine engel olursanız en iyi sonucu alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder